Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Skarbimierzyce

Liczba lub wymiar etatu: Pełen etat


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Pozyskiwanie nowych klientów

  • Podtrzymywanie współpracy i bieżąca obsługa dotychczasowych klientów

  • Aktywne prowadzenie sprzedaży produktów firmy

  • Przygotowywanie ofert handlowych


Wymagania:

  • Pewność siebie

  • Samodzielność

  • Kreatywność


Dodatkowym atutem będą:

  • Znajomośc języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych (szkolenia, program wsparcia podnoszenia kwalifikacji)

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego

  • Atrakcyjny pakiet socjalny, w tym: Multisport, bony świąteczne, spotkania integracyjne

  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego na życie, opieki medycznej (PZU)



Życiorys należy przesłać na adres e-mail: praca@bkf.pl w tytule wpisując stanowisko na jakie się aplikuje.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.


Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. nr 101, poz.926 z późn.zm.)


FacebookTab