Serwis

Szanowni Klienci, prosimy o zapoznanie się z procedurą zgłaszania awarii gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych. Wszystkie dostępne dokumenty znajdziecie Państwo na naszej stronie. W przypadku niejasności prosimy o kontakt z działem serwisu:
serwis@bkfmyjnie.pl
tel: +48 91 8147 134
fax: +48 91 8147 129

Procedura zgłaszania awarii

  • Należy pobrać z naszej strony formularz Zlecenie naprawy serwisowej. Link do pobrania znajduje się poniżej. Zlecenie możesz otrzymać również faksem, lub mailem, kontaktując się z działem serwisu BKF pod numerem: +48 91 8147 134.
  • Zlecenie Naprawy Serwisowej zawiera informacje ułatwiające nam szybkie wykonanie zlecenia. Prosimy o opisanie w zleceniu objawów uszkodzenia, oraz informacji jaka część została uszkodzona, jeżeli są Państwo w stanie to stwierdzić.
  • Zgłoszenie prosimy wysłać na adres mailowy, lub faks, które podane są powyżej. Zlecenie musi zawierać czytelny podpis osoby upoważnionej oraz pieczątkę firmową.
  • Osoba przyjmująca zgłoszenie odeśle do Państwa Zlecenie Naprawy Serwisowej uzupełnione o informacje, jaki numer zlecenie posiada u nas w systemie, oraz kiedy i jaki serwisant przyjedzie usunąć usterkę.
FacebookTab